Windows 7′de bazı programlar olmayacak

|

Diğer işletim sistemlerine nazaran Windpws 7 de alıştıgımız bazı programlar sistemle birlikte bize gelmiyor

Microsoft’un geliştirdiği yeni işletim sistemi Windows 7 den haberler ve ip uçları gelmeye başladı. İnternette yayınlanan bir haberde işletim sistemi ile birlikte e-posta (Windows Mail), film oluşturma (Movie Maker) ve fotoğraf düzenleme programları yer almayacak. İşletim sistemini açtıktan sonra isterseniz Windows Live Tool adı verilen programla internetten indirebiliyorsunuz. Hali hazırda Vista da msn messenger yüklemek istediğinizde de karşınıza bu tarz bir ekran geliyor. İstediğiniz uygulamaları seçip bilgisayarınıza yükleyebiliyorsunuz.
Windows Vista genel yöneticisi Brain Hall yaptığı açıklamada Bu programları kaldırmalarının birkaç sebebi olduğundan  ve yeni işletim sisteminin eskiye göre daha hızlı piyasaya çıkacağı için işletim sisteminden kaldırıldığını söylemiş.

0 yorum:

Yorum Gönder